mondayy

Ännu en skolvecka har rullat igång. Det är faktiskt inte så länge kvar nu. (Hör ni hur positv jag låter?!?)
Jag ska försöka hålla uppe min positivkänsla och försöka sätta mig och skriva lite samhälls. Näst sista hemtentan i samhälls så det är väl bara att försöka kriga igenom denna också!

Helgen i lycksele var iaf kanonis! Sviten var större än vad jag någonsin hade kunnat dröma om. Jill johnson var lika bra som alltid, och sjöng alla låtar som jag hade önskat i mitt lilla huvud. Mat,dans,disco och trevligt sällskap kunde inte bli bättre!

För att jag inte är så duktigt på att uppdatera så tänkte jag ge lite info om vad som händer i veckan. Imorgon blir det att fixa allting för projektmässan. Sen onsdag har vi långdag och på torsdag är det projektmässan och sen hem och hämta ryggsäcken och fara upp på vitberg och åka längdåkning och sen tälta i skogen. Jag hoppas bara att jag är frisk. Börjar ha ont i halsen och börja känna mig krasslig igen.. Så det blir att äta svartpeppar och massa c-vitaminer för att bli sjuk har jag inte tid med..

Nu mina vänner är det dags för mig att ta tag i samhällsen.
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0