So live your life

Vad ska man säga? Sen sist jag skrev har det bara varit bättre än bäst! Syster kom ju och hälsade på mellan torsdag och måndag. Det började med att vi for på gratis middag på torsdag kväll efter att hon hade landat med flyget. Middagen var väl ingen höjdare, hade lite högre förväntningar, men som man säger "gratis är alltid gott"! På fredagen umgicks hon med Johan medan jag var på jobbet och kvällen slutade med att jag och syrran for ut på Opium. Hade riktigt, riktigt roligt och det var kul att få rå om syster under en utekväll! Sedan på lördag var det jag och syrrans prinsessa-dag. Eftersom vi inte kan fira våran födelsedag tillsammans iår så tog vi den lite tidigare på ett hotell här i Barcelona. Det var riktigt fint faktiskt och hade inte önskat mig någon bättre födelsedagspresent! Vi gjorde mest ingenting den kvällen utan bara låg inne i hotellrummet och njööööt!! Sen i söndags for vi ut på lite turistattraktioner och sen njöt vi av sista kvällen tillsammans. Måndagen tycker jag inte att vi pratar om alls...

Nu har det nya besöket kommit, och det är inte mindre än Erik, Erik och Emelie. Erik Andrén kom idag medan Erik Lundgren och Emelie kom igår, så vi har inte gjort så mycket ännu förutom att ha varit på basket men imorgon väntar akvarium och lite sevärdheter och därefter utgång. Det blir nog en ball helg de här också!!

Sen fick jag ju även en ny kamera av kära mor och far i födelsedagspresent, samt tillbehör av bror (TUSEN TACK FAMILJEN!!!), så innan jag sussar så tänkte jag hinna med att bjuda på en bildbomb, medan internet också fungerar.

Jag och syster på hotellet


Vårat hotellrum


Hoppbild på Ida


En mindre lyckad hoppbild på mig


Hotelltaket nattetid


Hotelltakts utsikt nattetid


Syster och jag i hissen


Morgon solen


Tillbaka till verkligheten och Barcelonetas strand


Utsikt på linbana


Sevärdheter


Dagens parkbesök
 




Och slutligen basketmatch


/enbjorn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0