Vi två, fuck off, du dog

Då var vi här igen, och vad har hänt sen sist? Jo, jag nämnde ju nämligen att grabbarna grus skulle komma på besök, så igår under vår arbetsdag anlände dom till Barcelona. När vi kom hem blev det kramkalas för vissa och handslag för dom nya. Kvällens planer var att dra ut till någon barrunda, vilket vi gjorde till en början då vi for till en bar som låg i en lägenhet. Var riktigt mysko men sjukt mysigt. Får ta med mig kameran nästa gång så får jag visa hur det såg ut. Därefter for vi vidare till Boulevard för lite dans, vilket var riktigt roligt. Blev alltså en mycket lyckad kväll!

Idag har det varit min och Johans lediga dag, så vi har tillbringat dagen tillsammans med Warg och Erik. Det börjades på stranden, men det kom alldeles för mycket moln

OCH om vårat internet hade fungerat som det borde hade jag bjussa på lite bilder från gårdagen och dagen, men istä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0