Dagen till ära....


Glädje

Det har verkligen varit en toppen dag! Det började som sagt en tripp upp till Tibidabo där jag kunde se ut över heeeeeeela Barcelona - och lite till. (kan dock inte visa bilder för jag har inte tillräckligt me utrymme på datorn, sedan orkar jag förvisso inte hämta kameran) Därefter mötte jag upp Jojjo, Sofie och Viktor inne i stan för att mätta magen och sen begav vi oss hemåt för att förbereda oss inför tyskafton, och sedan avslutade vi dagen med lite brännboll på stranden! Vi hade även kunnat blivit rånade på våra väskor, men Viktor var väl uppmärksam och skrämde bort tjuven.

Och sedan levde vi lyckliga i alla våra dagar :)

/enbjorn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0