en fågel sket på min näsa idag, det var inte så kul men bättre på näsan än i håret dumma fågel.

Imorgon har jag lite sovmorgon, det känns  skönt!
Sen har jag kör imorgon det längtar jag till.
Teater skulle de också vara på skolan imorgon, det innebär alltså att en liten sovmorgon imorgon.
Det tackar vi gudarna för. För egentligen brukar jag sova den här tiden, det gör jag inte nu.
För nu ska jag duscha sen ska jag läsa lite samhälls. Jag har lovat både mig själv och pettis!
Sen är jag är jag super glad att malin har köpt en onepice åt mig nu.
Jag får den nog i helgen och då ska vi mysaa. Jag tror jag ska mysa med malin för hon har en likis.
Nu svamlar jag bara godnatt mina vänner godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0