hihi det kändes som du var var ett stenkast i från mig när du ringde, och allting kändes som vanligt

Hej hej!

Snabb uppdatering!

I tisdags mådde jag röv, for hem från skolan. Värsta förkylning på länge!!
Låg i sängen ons,tors,fre orkade lixom inte röra en fena, tur iaf att jag har en bra kille som är snäll.
Fredag mådde lite bättre, mat på kloster sen for jag till dalle och träffade massa grabbar. Riktigt trevlig att få träffa alla igen, sen skjusade jag dem till folkparken och jag for hem och sov. I lördags drog vi till kågenäsudden och åt grillade hambrugare till lunch. Mycket trevligt! Skynda sig hem, chilla ett tag, göra sig i ordning och sen fara till Robin för grillat och mys! Assisterade även chaufför denna kväll. Hade familjen marklundsbil, skulle hämta dem på natten. Ska aldrig mer köra på moröbacke i mörker..............Jag säger inge mer.

Sen har jag ångest ångest ångest.

hejdå
/E



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0