torsdag

Nu har jag tagit över kloster, och det känns skönt att slippa den lilla äckliga hålan ett tag.
Har även varit på visning idag. Jag vet inte om jag vill att vi ska ha en 2 eller 3. Jag vet inte om jag vill att lägenheten ska vara as fräsch så vi inte behöver göra så mycket eller om jag vill att den ska vara as ful och man får göra om allting. Problemet är med det sistnämnda är pengar. Den ständiga pengafråga. Plus att det blir en massa beslut man måste ta. Med det tänker jag all inredning och sånt. Fast jag tycker att inredning är roligt men hmm. Jag måste nog klura på det där ett tag.
Nu sitter jag och försöker skriva klart samhällsen. I natt satt jag uppe tills det började ljusna. Inte helt okej men den måste göras och den måste klaras. Så jag tror att jag även i natt kommer att få se när det blir ljust ute.
Imorgon ska jag hämta bilderna som vi har haft på utställning det som är fett nice är att vi tjänar en sovmorgon. Sen måste jag vidare för skriva på massa papper inför sommarn.

Två bra saker! Har ni märkt hur bra jag har blivit på att uppdatera? Jag börjar ju få liv i den här bloggen igen. En annan bra sak är att helgen kommer att bli kanonis!
Kommer säkert skriva ett till inlägg ikväll men då kommer jag att gnälla.
Ajaj hejdå
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0