EE

oj as längesen jag skrev, men sommaren är här och det har hänt sjukt mycket på så kort tid!
Balen blev iaf mycket bättre än förväntat! När vi skulle fotas på balen, så kom linn dit!!!! Jag börjar storböla, samtidigt som jag försöker rädda sminket. Skit bra förmingel hos iddeluu innan röda mattan. Röda mattan var riktigt rolig, och där inne var det god mat och mycket trevligt sällskap. Kunde inte bli så mycket bättre kväll!
Sen umgicks jag med klassen så mycket som möjligt de sista dagarna och sen var det STUDENTEN det var en sjukt rolig dag som jag alltid kommer att minnas!!! Det blev inte sämre av att linn bodde hos oss så jag fick umgås med mina efterlängtade vän :)
Helt underbart känns det att ha gått ut skolan och jag saknar inte den det minsta. Helgen efter studenten var jag helt död men på måndag morgon var det att börja om på ruta ett inskolning och utbildning som gällde. Så nu är jag delegerad och klar och i måndags började jag mitt första riktigt arbetspass!  Sen har jag hunnit med att festa med gänget som var otroligt roligt! Sen har vi haft 30års överraskningsfest för Miranda som var rikigt trevligt!
I och med allt detta så försöker vi även flytta samtidigt, kan väl medge att det har inte gått super bra men vi är på rätt väg=)
Ikväll blir det nog att jag åkter ut till stugan med familjen, ska även försöka lura pappa i båten och fara ut och fiska en stund! Känns som jag måste känna lugnet en stund. Imorgon smäller det, då är det midsommar och självklart i finnfors!!
Nu vet ni läget gott folk!!
på återseende!

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0