Snart så....

Tiden går så oerhört fort! Jag har tagit mig hem från Barcelona, och visst längtar man tillbaka, men det är alltid skönt att vara i sin hemby :)

Jag orkar inte dra allt som har hänt nu senaste tiden utan kan bara säga att jag har haft det otroligt roligt! Imorgon börjar en dag med slit och släng. Ska följa med mor till jobbet och slita lite och sen nästa vecka börjar jag hos pappa. Hade verkligen inte tackat nej till lite ytterligare ledighet, men visst behöver man inkomsten också. Det blir nog toppen det här :)


favvo affe och jag!

/enbjorn

Kommentarer
Postat av: Anna

Du glömde berätta att du har omskolat dig till busschaufför!

2011-06-07 @ 22:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0