Vi ger inga uppdateringar

Som jag 99% av fallen, inleder jag blogginlägget med att vi är riktigt dåliga på att uppdatera. Inte alls bra! Därför tänkte jag ta tummen ur ... och lägga ner min dyrbara tid till att skriva ett snabbt inlägg.

Jobbet rullar på. Har avklarat en vecka och inledde andra veckan idag. Vädret suger, men filmerna är bra. Roligt att träffa alla vännerna igen sen vi sågs sist, och spöa alla i kubb samt Kung fu Panda.

Sedan för att avsluta inlägget me nå riktigt gött så har "jag" nu köpt biljetter till STADSFESTEN! Längtar så grymt mkt, och ser fraemot klassfest, friskvårds och Robyn. Kommer bli a w e s o m e !!!! :)

Stadsfesten -08


Stadsfesten -09


Stadsfesten -10


/enbjorn

Kommentarer
Postat av: Syster

Snygg väska 2008. :)

2011-06-20 @ 22:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0