GUUUUUUULD

Längesen sist nu. Men jag ska göra en kort men snabb uppdatering.

Högakusten/vårvandringen blev mycket bättre än förväntat! Fick umgås med as sköna människor, som jag aldrig trott jag skulle umgås med. Varit och kollat där några klipp från Ronja spelades in. Förstått att man har mognat på tre år. Men framför allt känna lugnet!!
I fredags blev det första klassfesten innan studenten i bure, skit roligt i bure! Station sööög. Jag var jättekonstig.
Lördags sista köruppvisningen för mig med rösträtt, höll typ på att börja flänna. Det gick iaf skit bra och jag fick sommar känslor! På kvällen med det mys/mingel med några killar.
Idag har det nog varit den bästa dagen på länge. Idag har det varit min dag och allting har börjat se ljusare ut.
Betygssamtal, höll på att börja grinna på några samtal. Fick hörra min favvotjej i telefonen igen och det kändes UNDERBART! Men sist och inte minst, idag var vi på en lägenhetsvisning efter 20 min skrev vi på kontrakt och vi har nu en lägenhet som är våran och allting känns bara GULD!!!

DET VAR NOG ALLT FÖR MIG!!

HADDEEE
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0