7/10

Kom just hem efter ett besök på vårdcentralen. Kan säga att det där var mitt värsta besök hitills. När jag var där fick jag veta att det bästa skulle vara att punktera bölderna och så klart fick jag panik. För punktera = nålar och som ni vet klara jag inte av stick. Sen den dumma doktorn nu kör vi!! Trodde hon menade att nu sätter hon igång och smörjer lite bedövningssalvan men jag skriker ut AJJJJJJ!!! Till min förvåning så har doktorn gett mig en bedövningsspruta... Ofta man inte förvarnar?!?!?! Jag börjar stor böla och säger att jag vägrar fortsätta, kallsvettas och skäms för att jag beter mi som en treåring....Doktorn säger att nu är det värsta över, mamma försöker peppa mig att fortsätta och sjuksköterskan är den snällaste jag har träffat och förstår mig. Efter en massa övertalning går jag med på att fortsätta så nu ligger jag i soffan med punkterade bölder oh pencillinkur.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0