Helvetets onsdag

Idag när jag skulle vara duktig och cykla till jobbet så fick jag gå sista biten för att min cykel är dum i styret (tänkte skriva huvudet men passade inte lika bra in) svettig och illamående när jag klev in på jobbet. Jobbet gick iaf bra slutade klockan 12 så det var gött! När jag sen skulle cykla hem cykeln så efter första uppförsbacken smäller det i cykeln och cykeln är ej cykelbar längre... Tänkte först att det var kedjan som hoppat men det var det inte. Så jag får alltså dra cykeln från sjungande till stan. Inga problem tänker ni men cykeljävelns typ bakhjul går i baklåst varannan sekund så det var as tungt att dra den. Krigade mig iaf till team för att kolla om cykeln hade någon chans att överleva. Väl inne på team så är det första killen säger "jo nog märker jag att det är svårt att cykla på den här cykeln. Cykeln är ju alldelens sen." Nu väntar jag bara tills fredag när jag ska betala allting. Hur som haver, fikade sedan med erik som var mycket trevligt! Sen sov jag typ i 3 timmar det var skönt. Problemet är bara att jag ska försöka sova nu men jag är inte trött plus att jag har sett fyra st CM avsnitt så jag är som rädd att det ska gå en mördare i huset... Imorgon blir det iaf att sova ut lite. Sen ska jag möta upp Lovisa för fika! Det blir nog kanonis!! God natts sömn allihopa! /e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0