Mondayyy

I fredags gick jobbet bara fint! På kvällen var jag med en massa killar, endel kända endel okända men det var riktigt trevligt! Sen for vi vidare till folkparken och även där var det helt okej! Får tacka grabbarna grus som drog med mig=)! på lördag blev det slappar dag och på kvällen blev det hockey oh middag hos Evelina och Erik. Igår så blev vi bjudna på middag hos Antons föräldrar sen for jag och jobba på getberget och det gick bra tills sista vårdtagaren som inte gillar nya människor... Idag har jag jobbat sen efter jobbet tog jag en promenad in till stan och hämtade min cykel!! Sen mötte jag pappa och det blev en fika på stift mycket trevligt må jag säga! Nu väntar jag på anton som har fixat mat. Sen blir det en riktigt myskväll hoppas jag på:)
Hej då
/Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0