Nämen kanske dags att liva upp bloggen igen!!!

Kanske dags att liva upp bloggen igen, senast jag skrev var ju efter jag tagit studenten och nu äre alltså oktober?!?! Vi har iaf flyttat och allting är nästan klart! Sjukt skönt må jag säga!! Haft en kanon helg med kroksjön med gänget och sen har jag jobbat. Sen har bästa linn bott här ihelgen och det har varit kanonis! Något mer som är kanonis är att jag just nu bloggar från mobilen. Så nu kan jag nästan lova er att det blir bättre uppdatering och jag hoppas linn hakar på det löftet!(en liten pik till di linn) hihih imorgon ska jag inskolas på ett nytt jobbställe och jag är sjukt nervös..... Sen vill jag gratulera två av mina fina vänner sofia och Simon som fyller år idag, hoppas ni har haft en bra dag=) allt för mig för denna gång! Adiiooos amigos!! /emma


Kommentarer
Postat av: jennyfa

æntligen! har saknat och høra vad ni har før er! håll uppe uppdateringen nu ;)

2011-10-04 @ 14:57:37
URL: http://jennyfa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0