Söndag

Idag söndag och det innebär ledighet! Igår var det mat och hockey i medle sen var jag och anton eller mest jag oförskämda och for till ursviken där det var fest med gänget som även det var mycket trevligt!! Idag sovde jag ut sen byte anton däck och sen var vi på expert och nu har jag jätte ångest för vilken mobil jag ska välja.. Men har lovat mig själv att imorgon ska jag köpa en!! iphone håller ju i alla lägen men jag är ju konstig och vill inte ha något som alla andra ha och killen på expert sålde in en annan mobil som jag blev förtjust i.. Ilandsproblem.. Ikväll har jag iaf haft en myskväll med killen min och snart är det sovdags för imorgon bär det iväg till burträsk! Sovgott! /Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0