Tydligen torsdag nu

Blev doktor mamma som fick rycka in idag, så går på några fin fina tabletter och någon bedövingssalva. Hoppas det kan göra susen av rusen! Orkar inte ha lika ont som jag har haft idag... Hej hej klagmonster!! Hur som helst har kikat runt på en kamera ikväll som jag är sugen på. System och digitalkamera i ett! Det är ju perfekt för mig! Fast då var det här med pengar och prioteringar... Jobbar ju inte as mycket nu så jag får nog vänta på snälla tomten.. Jag hoppas även snälla tomten kan komma med en ny mobil för jag och den nuvarande jobbar inte riktigt åt samma rikning. Nej nu är det nog dags att lägga locket på för de små blå. Go natt!/ e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0